söndag, december 02, 2007

Tiderna förändras och vi med den.

Det ena leder till det andra. Jag och Camilla väntar vårat andra barn. Beräknat till den 3:e Februari. Vi har länge pratat om att flytta till något större och en möjlighet dök upp. Vi tog den och nu har vi även lyckats sälja vårat hus. Huset vi ska flytta till är Camillas barndomshem och det kommer att bli riktigt bra där. Stora ytor, många rum och en stor trädgård. Så adjö Åby och tack för fisken men nu ska vi vidare.

Skulle vilja tacka Per och Linda (samt Carlos) för den trevliga festen ikväll. Under kvällen fick jag lite "skit" för min dåliga bloggar frekvens, så här har du David. Ska självklart försöka bättra mig.

Vad har hänt sen sist? Tja? Förutom det jag redan skrivit i inlägget, Alex junior 1.0 (=Eskil) har hunnit bli 17 månader. Allt ska testas och härmas, det ska dessutom ske på hans villkor. Det är faktiskt häftigt att se. Det ska bli spännande med två stycken.




Har varit anställd vid SYSteam i några månader nu och det börjar väl hända saker för mig nu. Har tagit längre tid än vad jag trodde så det känns bra att det börjar "lossna".

Privat så har jag åter påbörjat ett av mina gamla projekt. Det är väl 4:e gången jag börjar med just samma projekt. Självklart ändrar jag förutsättningarna varje gång och börjar om med all kodning. Men det är alldeles för stort för att jag ska börja skriva om det här. Har funderingar över att starta en separat blog för det. Jag lovar att återkomma om det om så skulle ske.

Det får duga för den här gången, ni följer väl förresten julkalendern?