måndag, juni 18, 2007

Lyckad 100 års fest

Måste börja med att tacka tjejerna för en riktigt trevlig tillställning. Har lagt ut de bilderna jag tog (innan jag blev för full) här.

Skulle någon ha fler bilder att dela med sig av hör gärna av er så lägger jag upp dem med.

Kolla gärna in Eskils sida också. Har hänt en del med den med.

Jag har sagt upp mig från mitt nuvarande jobb, börjar jobba på SYSteam den 6 augusti. Det ska bli riktigt spännande och det är verkligen något jag ser fram emot. Mer om det en annan gång...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hello! Jag har lite bilder från nämnda partaj, ska jag maila eller vad är bäst? Ha d gott, hälsa Camilla! kram jessica

Alexander Sverla sa...

Hej Jessica. Ja tar jättegärna emot fler bilder, vet bara inte vad som blir lättast. Hur många är det? Hur stora är de?